7 augustus Zion - Las Vegas

7 augustus 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag om 9.00 uur vertrokken naar Las Vegas. Het is een rit van ruim twee uur. Even na elven zijn we aangekomen bij Premium Outlets Las Vegas North. Het is erg warm in Las Vegas, tegen de 40 graden. Ik had verwacht dat het winkelcentrum overdekt zou zijn maar dat is helaas niet zo. Noa en ik hebben beiden twee broeken bij de Levi’s gekocht. Noa heeft nog een mooie tas gescoord en Rudy wat sportkleding bij Nike. Tussendoor even gegeten bij The Cheesecake factory en om 3 uur rijden we naar ons hotel. Nog even een kippetje, frietjes en sla bij de Walmart gehaald en als we buiten komen is er net een flinke bui gevallen. We rijden naar het hotel dat een blok van the Strip afligt. Het ziet er prima uit, lekker zwembadje en Noa, Milan en Gianni hebben een pooltafel gevonden. Het eten smaakt lekker en na het eten wordt er nog een bezoekje aan de gym en het zwembad gebracht. Ik en Rudy gaan the Strip even bekijken. Vanaf het hotel hebben we al mooi uitzicht op de neonreclames en nu het donker begint te worden wordt het steeds mooier. We wandelen naar Excalibur, het dichtstbijzijnde hotel en hotel New York. Bij alle hotels kan je naar binnen wandelen om ze te bekijken. De hotels op de strip hebben allemaal een thema en er is heel wat te zien. Excalibur ziet er uit als een kasteel en bij hotel New York is het vrijheidsbeeld nagemaakt. De hotels zijn enorm groot zodat we steeds de weg kwijt raken maar uiteindelijk altijd weer in het casino uitkomen. Na nog een kijkje bij Luxor te hebben genomen lopen we terug naar het hotel. Morgen hebben we de hele dag om Las Vegas te bekijken.

1. Carla Schipper:
    9 augustus 2019
    Nu nog even geld vakantie terug verdienen haha leuke verhalen hoor wel warm jongens maar met zwembad en airco te doen! Veel plezier guys!