8 augustus Las Vegas

8 augustus 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag is het ‘s morgens al vroeg lekker weer en ik ben al op tijd wakker. Omdat iedereen nog slaapt ga ik even naar het zwembad van het zonnetje genieten. Om 11.00 uur is iedereen wakker en na het ontbijt gaan we met de auto naar de andere kant van de strip. We zetten de auto bij hotel The Venetian. Je kunt daar gratis parkeren in de parkeergarage. In dit hotel hebben ze de grachten van Venetië nagebouwd en kun je rondvaren in een gondel. Het plafond is mooi beschilderd alsof je in de open lucht loopt, knap gedaan. Via een bruggetje over de weg lopen we verder naar Caesars Palace. Dit hotel is gebouwd in Romeinse stijl en hier zijn ook The Forum Shops te vinden. Dit winkelcentrum schijnt duurder te zijn dan Rodeo Drive in Beverly Hills. We beginnen alweer een beetje trek te krijgen en eten wat bij The Cheesecake Factory. Hier kan je overigens niet alleen cheesecake eten maar ook pizza’s, salades en nog veel meer. Dan is het alweer tegen vijven en gaan we terug naar het hotel. Noa, Milan en Gianni willen even sporten en zwemmen. Later op de avond als het donker is rijden we naar het Bellagio om de beroemde fonteinshow te bekijken. Deze wordt ‘s avonds elk kwartier vertoond en is zeker de moeite waard. Erg leuk om te zien. We rijden verder naar de Stratosphere Tower. Hier kan je vanaf de 112e verdieping over Las Vegas uitkijken. Het uitzicht is echt prachtig. We zien het eerst achter glas maar je kunt ook naar het buitendek. Er zijn ook 3 attracties op het topdek. Noa, Milan en Gianni gaan in Big-shot, waarbij je zittend met hoge snelheid naar boven wordt geschoten en vervolgens weer omlaag valt. Milan en Gianni gaan nog in de X-scream die je als een katapult over de rand schiet. De laatste attractie, Big Shot, wordt net als Gianni en Milan aan de beurt zijn gesloten omdat er teveel wind staat. We hadden Fremont street, het oude deel van Las Vegas ook nog willen bezoeken maar daarvoor is het inmiddels te laat. Het is dan wel Las Vegas maar morgen moeten we weer vroeg op. Om 1.00 uur gaan we terug naar het hotel. Morgen weer weg uit deze drukte de woestijn in. Het was leuk om mee te maken en een leuke afwisseling op de natuurparken.

1. Rinia:
    10 augustus 2019
    Mooie foto’s. Las Vegas zeker de moeite.
    Wat een onderneming Hihihi. Leuk hoor
    Genietse xxx