28 juli Oxnard - Los Angeles

28 juli 2019 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we na een prima ontbijtje vertrokken naar Los Angeles. Via Malibu rijden we naar Santa Monica waar we dichtbij de pier een mooi parkeerplekje vinden. Van daar lopen we naar de pier van Santa Monica. Het is een bewolkte dag maar de temperatuur is prima. De jongens willen een duik in de zee nemen maar vinden het water toch erg koud en zien ervan af. De pier is erg druk en een grote kermis. Een rondje gelopen en nog even een foto gemaakt bij het eindpunt route 66 en daarna snel weer weg. Op naar Venice Beach waar ook  Muscle Beach te zien is. Venice Beach doet me een beetje denken aan Amsterdam qua mensen die er rondlopen. Alles kan en mag en er komen nogal excentrieke figuren voorbij op de fiets of step. Aangekomen bij Muscle Beach blijkt deze gesloten te zijn voor renovatie. Helaas, geen workout op Muscle Beach voor de mannen. Er staat nog een band enorm goed te zingen en het straattheater is ook leuk. Daarna lopen we terug naar de auto om naar Hollywood te gaan waar ons appartement is. We rijden via een mooie route langs Mulholland Drive waar prachtige huizen in de heuvels staan en het uitzicht op LA heel mooi is. We waren dinsdag gebeld dat de geboekte accomodatie niet beschikbaar was en er is een vervangende accomodatie aangeboden. Na aankomst is de host snel aanwezig en laat ons een erg mooi appartement zien. We zijn blij verrast. Na 5 minuten komt hij met de mededeling dat hij een foutje heeft gemaakt. We zitten in het verkeerde appartement en moeten een verdieping naar beneden. Daar zijn we niet blij mee, het nieuwe appartement heeft namelijk maar 4 bedden. Daar zijn we het natuurlijk niet mee eens want ik had een appartement met 6 bedden geboekt. De host doet zijn best maar het kantoor werkt niet mee zodat uiteindelijk een van ons op een luchtbed gaat slapen. Balen maar we besluiten er niet al te moeilijk over te doen. Het is vakantie. We gaan naar de supermarkt en daarna lekker koken en de klacht sturen we wel als we weer thuis zijn. Het appartement is verder prima. De planning was om nog naar Walk of Fame te gaan maar daar zitten we nu ook iets verder vanaf dus blijven we in het appartement. Even lekker rustig aan vanavond en morgen weer Hollywood in. De foto’s zijn ook weer geupdate.