25 juli San Francisco - Monterey

25 juli 2019 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vandaag om 7.30 uur wakker. Het wordt elke dag iets later en we hebben eigenlijk weinig last van een jetlag. Is eigenlijk wel lekker om op tijd wakker te worden zodat we een lange dag hebben. We moeten om 11.00 uitchecken en gaan dan ontbijten bij Lori’s diner, een tentje in jaren 50 stijl. Het worden pannenkoeken, wentelteefjes, ei en cheesecake. De porties zijn iets groter dan verwacht, maar uiteindelijk gaat alles op. Vanavond maar wat minder eten. Daarna kunnen we de auto ophalen. De autoverhuur zit lekker dichtbij, om de hoek bij het hotel.  Een uurtje laten zijn we in onze zwarte Dodge op weg naar Monterey. Onderweg is er niet zoveel te zien, vrij saaie route. Om 16.00 uur zijn we bij het hotel of eigenlijk meer een appartement met keuken zodat we vanavond weer een keer zelf kunnen koken. Ziet er prima uit. We zijn nog even bij de Wallmart gestopt en wat boodschappen en een koelbox ingeslagen voor de komende dagen. We gaan nu eerst de 17 miles drive rijden. Dit is een mooie route door een miljardairsenclave langs de kust met allerlei mooie stops. Tussendoor loopt de beroemde golfbaan Pebble Beach. Helaas is het bewolkt en fris. De leukste stop vinden wij Bird Rock. Hier liggen wat rotsen in zee met heel veel vogels maar ook zeeleeuwen. Ze duiken boven het water uit en klimmen steil omhoog op de rotsen, leuk om te zien. Het moederhert met twee jongen die op de prachtige golfbaan lopen te grazen gaan ook op de foto. Daarna rijden we terug naar het hotel en maken een pasta met sla. Morgen verder naar Pismo beach.

1. Rinia:
    26 juli 2019
    Hihihi ontbijt met wentelteefjes en cheesecake. Erg luxe🤣👍🏾Mooie foto’s van de honkbal. Veel plezier allemaal
  2. Jolanda dekker:
    26 juli 2019
    Wat een geweldige locatie (honkbalwedstrijd)en super leuke foto,s
    Have fun